Adresát neznámý

22.03.2015

Neměl jsem žádnou představu

jak do hlavy boha dostanu

a co pak teprve do srdce

svět je dnes satanův příznivce.

Žiju si ve svém vědomí

zjišťuji že nemá svědomí

pokládám bohu své otázky

duše má tahá mě za vlásky.

Něco se pálí koho zas vzali

chtěl jsem mít víru, cítím jen síru

šklebí se tancují démoni malí.

Šlapu si povrchem měsíce

luna se tváří jak světice

hledám tam stopy včerejší

prý je tam nechali moudřejší.

Posílám Inkům své doznání

že kruhy v obilí zachráním

z nitra jdou slabé signály

a bůh mi odpoví - Adresát neznámý.

Něco se pálí, koho zas vzali

chtěl jsem mít víru, cítím jen síru

šklebí se tancují démoni malí.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky