Brejle růžový

23.02.2015

Jako tenkrát mám tě tady zase 

hej nečekej že padnu na zem hned

nevnímáš že jedu v jiný trase
nechci znovu končit na zádech.
Nahoru jsem šplhal jako svatej
jó cestou někde ztratil svatozář
mám teď něco za co lidi platěj
na tebe už nezbývá mi čas.
Nejsem bůh a spasitel padlejch holek velitel
sundej brejle růžový vidíš s nima kulový !
Pochopíš jak se to dneska dělá
jinej jsem tak vem si radši jed
láska ta mi prachy nevydělá
sbohem bejby přestaň vyvádět.
Nahoru jsem šplhal jako svatej
jó cestou někde ztratil svatozář
mám teď něco za co lidi platěj
na tebe už nezbývá mi čas.
Nejsem bůh a spasitel padlejch holek velitel
sundej brejle růžový vidíš s nima kulový !

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky