Dávno nejsi velitel

28.10.2015

Dávno nejsi velitel

Neříkej mi co bych měl

nech si svoje rady,

dávno nejsi velitel

co kontroluje řady.

Jak slepice na dvoře

zobeš příděl svůj

zbytky syslíš v komoře

nabízíš jen hnůj.

Neříkej mi co bych měl

jak mám život žít

dávno nejsi velitel

pro svobodný lid.

Vedeš svoji unii

už ti to jde ztuha

genderovci slavili

kde místo vlajky duha.

Neříkej mi co bych měl

jak mám děti vést

dávno nejsi velitel

nemáš žádnou čest.

Standardy jak lavina

boří každé plus

nevíš co je rodina

nabízíš nám hnus.

Neříkej mi co bych měl

koho domů vzít

dávno nejsi velitel

jakého chci mít.

Kvóty si nech pro sebe

tady nejsi bůh

ani cestou do nebe

nelze splatit dluh.

Neříkej mi co bych měl

jak se chovat mám

dávno nejsi velitel

prodáváš sebeklam.

Tady nikdo nesdílí

tvoje představy

zrádce už jsme hodili

rovnou ze skály.

Neříkej mi co bych měl

kde je domov můj

dávno nejsi velitel

to si pamatuj.

Tady žádný rozkazy

na nás neplatí

nech si svoje odkazy

že budem bohatí.

Neříkej mi co bych měl

jakou víru brát

dávno nejsi velitel

učíš nás jen lhát.

Ty tvoje hry na city

to už dávno znám

všechny hradby rozbitý

a snědený krám.

Neříkej mi co bych měl

za koho se bít

dávno nejsi velitel

kterého chci ctít.

Vem si svoje modlení

s sebou do pekla

bez svobody myšlení

vždy cesta prokletá.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky