Jinej chlap

28.02.2015

Tys byla skvělá holka
já měl tě tolik rád
teď sbal si svoje saky paky
nebudem si lhát.
Tvý slzy už mě nudí
já nářky nemám rád
měla jsi jenom kecy
zas je vtom jinej chlap.
Já měl tě tak rád teď je tu jinej chlap
no nebudu se rvát chce se mi jen smát.
Kam dalas holka oči
to se mi snad zdá
ten nemá žádný vlasy
a hrozně vypadá.
No hlavně že má prachy
a bourák z ciziny
ten zavře si tě doma
do zlatý vitríny.
Já měl tě tak rád teď je tu jinej chlap
no nebudu se rvát chce se mi jen smát.
Vzpomeň si holka na to
co všechno jsem ti dal
a jednou budeš prosit
abych tě zpátky vzal.
Já budu ten blbec
co ti to odpustí
a možná se zas další
zlý chyby dopustí.
Já měl tě tak rád teď je tu jinej chlap
no nebudu se rvát chce se mi jen smát.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky