Kamarád taky rád

07.03.2015

Tak tu tupě sedím a piju kořalku

myslím na sto věcí a taky na holku

pro kterou jsem kradl

pro kterou jsem lhal

nikomu nic nedaruju, táhni o dům dál,

noc se dnem střídá já zůstanu sám

kamarád tě hlídá tak si věci sbal.

Tak padej, holka, padej už jsem tě opustil

že kamarád mě střídá to jsem ti odpustil,

hyena si byla a já hloupej chlap,

tak padej, holka, padej, nebo budu řvát !

Pro tebe jsem bláznil pro tebe jsem žil

možná že i hříchů jsem se dopustil,

zas tu tupě sedím a piju kořalku

myslím na sto věcí a taky na holku

co mi dala košem, když přišel kamarád

a já blbec blbej měl je oba rád.

Tak padej, holka, padej už jsem tě opustil

že kamarád mě střídá to jsem ti odpustil,

hyena si byla a já hloupej chlap,

tak padej, holka, padej, nebo budu řvát !

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky