Komu já to povím

05.03.2015

Jede koníček jede po dědině

už se můj Honzíček

zase k jinej vine.

Už se k jinej vine

leží spolu v poli

komu já to povím

že mě srdce bolí.

Komu já to povím

když nemám matičku

ta už dávno leží

v zeleném hájíčku.

Komu já to povím

když nemám tatíčka

toho si vzal PánBoh

rovnou do nebíčka.

Povím já to vrbě

stojí u rybníka

povím já jí všecko

s kým se milý stýká.

A svoje srdéčko

uložím do hrobu

nebudu já lidem

za žádnou ostudu.

Jede koníček jede po dědině

už se můj Honzíček

zase k jinej vine.

Už se k jinej vine

leží spolu v poli

komu já to povím

že mě srdce bolí.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky