Končím s tebou

18.10.2017

Zase sedíš u netu

zase lovíš chlapy,

pořád čekáš na prince

z pohádkové chaty.

Končím s tebou, princezno,

mám tě plný zuby,

rozházelas peníze

zůstaly jen dluhy.

Já ti na to skočil

jako malý dítě,

když jsi mě chytala

přes sociální sítě.

Říkalas mi, lásko,

já jsem holka vzorná,

říkalas mi lásko,

to se nějak srovná.

Říkalas mi, lásko,

nekruť se a plať,

říkalas mi, lásko,

jsi roztomilej chlap.

Věřitelé za dveřmi

to zas byla sprcha

a z tebe se vyklubala

vychytralá mrcha.

Končím s tebou, princezno,

už jsem na mizině,

zvedni zadek od kompu

táhni si k mamině.

Já ti na to skočil

jako malý dítě,

když jsi mě chytala

přes sociální sítě.

Říkalas mi, lásko,

já jsem holka vzorná,

říkalas mi, lásko,

to se nějak srovná.

Říkalas mi, lásko,

nekruť se a plať,

říkalas mi, lásko,

jsi roztomilej chlap.

-ed-

© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky