Lásky čas

27.04.2015

Sedím v baru piju whisky

hledím na dno sklenice

jsem tu první jako vždycky

led se tváří velice

skepticky tak jako já

piju na žal co se dá.

Rodina je přece

základ života

jenomže si holka

hrozně divoká,

u rybníka v máji

se jinej s tebou válí

to je ten lásky čas

ať vezme si ho ďas.

Jak si mi to mohla

holka udělat

já teď budu zas všem

pěkně za vola,

parohy mám dneska

vážně výstavní

kamarád tě svlíká

pod naší jabloní.

Rádio hraje naše pecky

je mi smutno velice

odnesla sis všechny desky

i gramofon z police

tragicky to vypadá

piju na žal co se dá.

Rodina je přece

základ života

jenomže si holka

hrozně divoká,

u rybníka v máji

se jinej s tebou válí

to je ten lásky čas

ať vezme si ho ďas.

Jak si mi to mohla

holka udělat

já teď budu zas všem

pěkně za vola,

parohy mám dneska

vážně výstavní

kamarád tě svlíká

pod naší jabloní.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky