Multikulti blues

21.02.2015

Šel jsem včera po městě ukradli mi všecko
na ulici zmlátili mě jako malý děcko.
Belhal jsem se na stanici podat oznámení
že na cejlu zmlátili mě dva neřádi černí.
Policajt mně kývnul podrbal se za uchem
druhej na mě civěl pohrával si s obuchem.
Takhle to tam milej pane nemůžeme napsat
mohli bysme ty nahoře taky pěkně nasrat.
Seděl jsem jak opařenej krev mi z huby tekla
levá ruka pohmožděná zdárně mně otekla.
Co tam teda napíšeme vrtím se na židli
co já řeknu doma ženě kdo že mě to zmydlil?
Dali hlavy dohromady porada jak ve sněmovně
už jsme na to kápli pane culili se potutelně.
Napíšeme teda útok okradenej zmlácenej
a pachatel to je jasný bude jako neznámej.
Civěl jsem jak zjara vždyť já měl kruci namále
můžu vám je přesně popsat špitl jsem už zoufale.
Z toho budou oplétačky řekl mi ten policajt
čoveče kde ty to žiješ rasistu z vás udělaj.
Taky třeba xenofoba přitvrdil ten druhej
radši jeďte domů pane nebo vás zas zmydlej.
Zraněnej jak zvíře strašlivě jsme zaúpěl
a co moje oznámení kde je ňákej velitel?
Policajt mně podal papír tady je to sepsaný
v našem i ve vašem zájmu je pachatel neznámý.
Tak podepište škemral druhej bude to tak nejlepší
když to dneska rozmáznete budete vy útočník.
Nikdo vám to neuvěří kouká z toho rasismus
multikulti případ svěží podškrábl jsem jim ten hnus.
Do postele jsem se dostal někdy pozdě v noci
zdálo se mi všechno černě a bez vyšší pomoci.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky