Nechci venku stát

23.03.2015

Mám tvý tělo rád

dnes nechci venku stát

otvírej dveře do pokoje

vem mě k sobě do postele

promluv se mnou dvě tři slova

nebuď pro mě stále snová

sem správnej týpek na hraní

mám to s tebou rád

až přijde moje chvíle

dnes nechci venku stát.

Beze slov a bez emocí

hledáš v dnešním světě štěstí

píšeš mi a tvoje ruka

s mým tělem si opět tyká

předstíráme mlčení

oba navždy ztracení.

ve světě her a klamů

už ani netrefíme domů.

Mám tvý tělo rád

dnes nechci venku stát

otvírej dveře do pokoje

vem mě k sobě do postele

promluv se mnou dvě tři slova

nebuď pro mě stále snová

sem správnej týpek na hraní

mám to s tebou rád

až přijde moje chvíle

dnes nechci venku stát.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky