Nepodléhej iluzím

15.04.2015

Říkáš mi, že já ti chybím

stýskáš si, že nepolíbím

tvoji tvář, když leháš na polštář.

Hlídáš si, každý můj pohyb

píšeš mi es em es tolik,

že už mám ze všeho svatozář.

Nepodléhej iluzím,

že já jsem ten pravý,

klec kolem mě staví

ten tvůj sebeklam,

jak pejska na provázku

chceš vycvičit si lásku,

jsem v zajetí tvých nářků

tak ti mávám, odcházím,

chci být zase sám.

Říkáš mi, že se nestydím

stýskáš si, že všechno řídím,

že jsem zlej a málo povolnej.

Hlídáš si, co si kdy řekla

píšeš mi slova nepěkná

tak se měj, já cítím beznaděj.

Nepodléhej iluzím,

že já jsem ten pravý

klec kolem mě staví

ten tvůj sebeklam,

jak pejska na provázku

chceš vycvičit si lásku,

jsem v zajetí tvých nářků,

tak ti mávám, odcházím,

chci být zase sám.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky