Prohraná partie

11.09.2015

Zase se tu roztahuješ

zase nemáš peníze

v automatech rozhazuješ

domů jdeš bez halíře.

Chlastáš jako duha

smrdíš jako hroch

o práci si nezavadil

zase další rok.

Nechovej se ke mně

jak řeznickej zéf

neříkej mi pořád

kdo je tady šéf,

nejsem tvoje služka

to si hochu piš

já už dávno nejsem

ta uťápnutá myš

co jen v koutě sedí

krčí se a pláče

a poslouchá kecy

opilýho rváče,

vem si svoje spodky

a padej o dům dál

tady sis už hochu

dávno vše prohrál.

S tebou není život hezčí

jsou to jenom muka

tak si najdu radši

pořádnýho kluka,

kterej není lotr,

opilec a rváč

se kterým se směju

a zamknu navždy pláč.

Nechovej se ke mně

jak řeznickej zéf

neříkej mi pořád

kdo je tady šéf,

nejsem tvoje služka

to si hochu piš

já už dávno nejsem

ta uťápnutá myš

co jen v koutě sedí

krčí se a pláče

a poslouchá kecy

opilýho rváče,

vem si svoje spodky

a padej o dům dál

tady sis už hochu

dávno vše prohrál.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky