Psychopat

23.03.2015

Bože ty to vidíš

jak se ke mně chová

je ke mně tak zlá

jen další potvora.

Moje práce nekončí

zas kopu tvrdou zem

v hlavě slova holčičí

slyším každý den.

Nepiš mi už dopisy

nech mě v klidu žít

nemáš čistý úmysly

já chci mít už klid.

Dotíráš o mě se zajímáš

s nikým se nevídáš

jsi horší jak stín

mně už se zajídáš

jak vůbec nevnímáš

že mám z tebe splín.

Táhni už do pekla

táhni už pryč

seš deska zaseklá

nech mě už jít !

Bože ty to vidíš

jak se ke mně chová

je ke mně tak zlá

jen další potvora.

Země je jí lehká

nemám ji už rád

byla to jen děvka

nechám ji tu spát.

Nechce se mnou žít

nechce mě milovat

chce mít jen klid

nechce se vzrušovat.

Tak jsem jí přichystal

moc hezký spaní

její hlas uvěznil

pod tvrdou zemí.

Už nebude mi říkat

žádný hnusný slova

hlínu bude polykat

ze shora i zdola.

Už zase slyším znít

v hlavě mi to šeptá

slova nechám hnít

duši mou to leptá.

Moje práce nekončí

zas kopu tvrdou zem

v hlavě slova holčičí

slyším každý den.

Nepiš mi už dopisy

nech mě v klidu žít

nemáš čistý úmysly

já chci mít už klid.

Dotíráš o mě se zajímáš

s nikým se nevídáš

jsi horší jak stín

mně už se zajídáš

jak vůbec nevnímáš

že mám z tebe splín.

Táhni už do pekla

táhni už pryč

seš deska zaseklá

nech mě už jít !

Bože ty to vidíš

jak se ke mně chová

je ke mně tak zlá

jen další potvora.

Moje práce nekončí

zas kopu tvrdou zem

v hlavě slova holčičí

slyším každý den.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky