Ptal jsem se tuhle Boha

27.02.2015

Ptal jsem se tuhle Boha

Ptal jsem se tuhle boha

co je to za lásku

že všichni vzhlížejí zdola

ke svatému obrázku.

Ptal jsem se tuhle boha

proč máme náboženství

že bych byl radši bez něj

mně stačí pivo a ženský.

Ptal jsem se tuhle boha

proč nemám svobodu slova

a proč se mám pořád zpovídat

těm zeshora i zdola.

Ptal jsem se tuhle boha

že všude se pořád jen válčí

proč hrajeme si na lásku

a co to jakože značí.

Ptal jsem se tuhle boha

že bibli četl jsem poctivě

proč nechápu jeho slova

a nechci se chovat jen smířlivě.

Ptal jsem se tuhle boha

že vidím svět dost černě

a jestli chce vážně nacpat

ten Korán do mojí země.

Ptal jsem se tuhle boha

že do kostela chodím

tak proč se furt a znova

jen v bahně světa brodím.

Ptal jsem se tuhle boha

že nemám už žádnou víru

proč lidi maj mozky prázdný

jako jsou díry v sýru.

Ptal jsem se tuhle boha

že neslyším jeho hlas

a jestli mně teda odpoví

nebo ať vezme mě ďas !

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky