Sekáč

14.04.2015

Song schizofrenika

Mám splín,

zase mi mozek deptaj

mám splín,

marně mi stále šeptaj

nezoufaj,

tenhle sekáč

co ti v hlavě chodí

je jen pavouk co si hodí

sítě do kouta.

Mám strach,

že půjde zase kolem

mám strach,

že mě za tím rohem

vykoukaj,

tenhle sekáč

co ti v hlavě chodí

není pavouk co si hodí

sítě do kouta.

Není to náhoda,

všude jen bílý stěny,

zmizela pohoda

jsem tu zas uvězněný,

těžký jak olovo, zítra zas

začne to nanovo.

Mám splín,

že mě zas neposlouchá

mám splín,

rány mi nepofouká

nedoufaj,

tenhle sekáč

co ti v hlavě chodí

není pavouk co si hodí

sítě do kouta.

Mám strach

zůstat tu bez pomoci

mám strach

ve dne a hlavně v noci,

nekoukaj,

tenhle sekáč

co ti v hlavě chodí

je jen pavouk co si hodí

sítě do kouta.

Není to náhoda

kolikrát počítám pavučiny,

zmizela pohoda

jistoty pohřbený pod laviny,

těžký jak olovo, zítra zas

začne to nanovo.

Mám splín,

klika na dveřích chybí

mám splín,

v hlavě zas cizí lidi

ponoukaj,

tenhle sekáč

co ti v hlavě chodí

je jen pavouk co si hodí

sítě do kouta.

Mám strach,

že na mě něco chystaj

mám strach,

že mě zas dozajista

prokoukaj,

tenhle sekáč

co ti v hlavě chodí

není pavouk co si hodí

sítě do kouta.

Není to náhoda,

všude jen bílý stěny,

zmizela pohoda

jsem tu zas uvězněný,

těžký jak olovo, zítra zas

začne to nanovo.

Mám splín,

poslouchám všechny hlasy

mám splín,

že už na lepší časy

neblýskaj,

tenhle sekáč

co ti v hlavě chodí

je jen pavouk co si hodí

sítě do kouta.

Mám strach,

že moji kamarádi

mám strach,

že mě nemaj rádi

povídaj,

tenhle sekáč

co ti v hlavě chodí

není pavouk co si hodí

sítě do kouta.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky