Vyznání

21.02.2015

Vyznání

Smím ti říkat, že jsi můj

teď lásky nelituj

a pohlaď moji kůži.

Znám tvé oči zářivé

kdy srdce ohnivé

mi nosí denně růži.

Den je příliš zdlouhavý

a mě to nebaví,

že noc je vzdálená.

Hýčkej a líbej mě

stále jen víc

poslouchej jen co já

chci ti říct

ty jsi ten jediný

komu dám klíč,

tak co chceš víc

řekni, co chceš víc.

Ptám se jestli mě máš rád

dnes můžeš klidně lhát,

ty jsi ten co mi dluží.

Dám si hlavu do dlaní

jsem kotě na hraní

a oči se mi zúží.

Den je příliš zdlouhavý

a mě to nebaví,

že noc je vzdálená.

Hýčkej a líbej mě

stále jen víc

poslouchej jen co já

chci ti říct

ty jsi ten jediný

komu dám klíč,

tak co chceš víc

řekni, co chceš víc.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky