Zmlkni!

02.10.2015

Prší, zas slyším kroky

prší, jsou to už roky,

zůstal jsem sám

co z toho mám,

jen husí kůži

stíny se dlouží,

šeptáš si pod podlahou

cestuješ mojí hlavou.

Prší, vidím tě na zahradě

prší, zase mám po náladě,

moc ti to sluší

ďábel mě zkouší,

prý nejsi mrtvá

duši mou pitvá,

zalitá pod betonem

nemůžeš chodit kolem.

Zmlkni!

Přestaň mě štvát.

Zmlkni!

Nemám tě rád.

Zmlkni!

Už napořád.

Prší, tma jako v pytli

prší, brzy mě chytí,

démon mi radí

duši mou hladí,

zas do vrat bušíš

zacpu si uši,

šeptáš si pod podlahou

cestuješ mojí hlavou.

Prší, nechci tě líbat

prší, budu tě hlídat,

tvou lásku znám

byl to jen klam,

jsou to jen stíny

pod vrstvou hlíny,

zalitá pod betonem

nemůžeš chodit kolem.

Zmlkni!

Přestaň mě štvát.

Zmlkni!

Nemám tě rád.

Zmlkni!

Už napořád.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky