Chci volně dýchat

20.03.2015

Foukáš si vlasy, kde jsou ty časy

kdy jsem tvou krásou byl celý opojen.

Máš umělý řasy a botox u pusy

chodím tvou trasou jen hladce oholen.

Proč musím vonět jako Boss

když chci v trávě chodit bos,

proč jsem si tě jenom bral

já nejsem žádnej donchuán,

chci mít zas sepraný džíny

a v ruce kopretiny,

chci volně dýchat

volně dýchat

a chodit na maliny.

Ňadra máš z plastiku

ve značkovým butiku

na rohu Pařížský ulice

když vezmeš za kliku

už jenom ze zvyku

kupuješ ty drahý onuce.

Prachy na charity, naděje i spásy,

umělecká mola a křiklavá móda

to jsou teď naše všední trasy.

Foukáš si vlasy, kde jsou ty časy

kdy jsem tvou krásou byl celý opojen.

Máš umělý řasy a botox u pusy

chodím tvou trasou jen hladce oholen.

Proč musím vonět jako Boss

když chci v trávě chodit bos,

proč jsem si tě jenom bral

já nejsem žádnej donchuán,

chci mít zas sepraný džíny

a v ruce kopretiny,

chci volně dýchat,

volně dýchat

a chodit na maliny.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky