Hokejista

18.05.2015

Já nechtěl hrát na housle

tak táta koupil brusle

hokejku věrnou krásku

led přinesl mi lásku.

Duší jsem hokejista

zas trefím dozajista

puk přesnou střelou k bráně

brankář už čelí ráně.

Gól, puk letí za brankáře

gól, hraju na svojí čáře

gól, už se to v kotli vaří

gól, vyhrajou zase naši

gól, to je týmová práce

gól, podrží všechny hráče

gól, bruslím si pro vítězství

gól, přinese lidem štěstí

gól, mazlím se s přesvědčením

gól, že skóre zase změním.

Už jako malej jsem to znal

vždyť hokej pro chlapy je ráj.

Rozhodčí píská zase

faul nějakýho hráče

kdo hraje v oslabení

ten svoje šance mění.

Hokej je tvrdá dřina

při něm se neusíná

kdo na to nemá nervy

ať radši z okna brejlí.

Gól, ten dávám levou zadní

gól, brankáři dnes už zvadni

gól, tohle je vážně jízda

gól, hokejka puk jen lízla

gól, hraju za naší stranu

gól, ten dávat nepřestanu

gól, řvou lidi na tribuně

gól, dávám v první třetině

gól, je to zas přesný úder

gól, to je můj věčný úděl

Už jako malej jsem to znal

vždyť hokej pro chlapy je ráj.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky