Mrazivý sen

27.02.2015

Ve snu jsem potkal bílou paní

kráčela ke mně po schodech,

prosil jsem měsíc ať mě chrání

cítil jsem lásku jako led.

Bílou rukou tváře mé hladí

prosí o malý polibek,

vytuším zradu srdce mé chladí

v žilách mi tuhne horká krev.

Lásku jsem slíbil ve snách věrnou,

prosil jsem měsíc ať mi svítí

na cestu známou za krásnou dámou,

kde bílý mramor nahradí kvítí.

Chladivý pohled studených očí

průsvitný závoj na zem spad,

mrazivé objetí srdce mé pláče

nechce se ledovým na věky stát.

K mým rtům se sklání bílá paní

v objetí spřádá krutý plán,

přelud známý marně se bráním

prosím své srdce, procitám.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky