Psaní lásky

08.03.2015

Poslechni má milá, panenko rozmilá

píšu ti psaní lásky,

za oknem už je den kam spolu pojedem

z toho mám denně vrásky.

Nasednu do vlaku jsem fešák ve fraku

vezu ti svoje srdce,

já nemám vůbec strach kam jede tenhle vlak

city mé jsou v záruce.

Jako do diáře píšu do tvé tváře

polibkem že mám tě rád.

Popíšu tě celou milostnými řádky

vklouznem spolu z reality

rovnou do pohádky.

Pero z kalamáře popsat nedokáže

co já jedním tahem snad.

Poslechni má milá, panenko rozmilá

píšu ti psaní lásky,

za oknem už je den kam spolu pojedem

z toho mám denně vrásky.

Nasednu do vlaku jsem fešák ve fraku

vezu ti svoje srdce,

já nemám vůbec strach kam jede tenhle vlak

city mé jsou v záruce.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky