Samotář

28.02.2015

Ztrácím své jistoty
do mojí samoty
zapadáš jenom ty
boříš můj hrad.
Vykřičím do světa
jaká jsi koketa
co mě jen popletla
já chci tě znát.
Zavřu se do věže
na okna dám mříže
kdo zkrotit pomůže
po tobě hlad.
Postit se začnu teď
tvou vůni poznám hned
snažím se na pár let
poustevníkem stát.
Blázním ze samoty
líbat chci tvoje rty
všechny tvé dobroty
začnu si brát.
Posedlý tvým tělem
bojuju s andělem
chtíč je mým přítelem
nebudu lhát.
Vyznám se ze hříchů
bez dlouhých cavyků
až vezmeš za kliku
začnu se bát.
Musím tě vážně mít
rušíš můj vnitřní klid
odmítám v kobce hnít
nechci se kát.
Vejdu ti do hlavy
bez velké přípravy
pro lásku základy
postavím rád.
Oči mé zaostří
krásu tvých předností
znám spoustu možností
tělo tvé hřát.
Dovol mi poznání
jsi prostě k sežrání
nejsi dnes k dostání
sám chodím spát.
Zavřu se do věže
na okna dám mříže
kdo zkrotit pomůže
po tobě hlad !

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky