Smrtihlav

06.05.2015

Hrob kytkami je pokrytej

a náhrobek už vyrytej

tak ležím si tu v tichu

pěkně hlínou zakrytej.

Můj přítel je pan Smrtihlav

a říká, že je se mnou rád

a že má na svým kontě

mnoho lidí zabitejch.

Den v černou tmu se proměnil

lásku svou jsem podcenil

ta odešla mi dávno pryč

a nenechala klíč.

Sám se motám v prázdnotě

jen utápím žal v samotě

hledám si pevnej bič na ten svůj

zatracenej chtíč.

Pletu sám sobě oprátku

a tobě nechám památku

v podobě, která utkaná je

ze slz prolitejch.

Já blázen věřím v zázraky,

že ve tmě najdu majáky

co svítí tmou na cestu zlou

pro duše prokletejch.

Já život si jen promrhal

nic nedával a jenom bral

a na tý cestě nechal mnoho

srdcí pobitejch.

Já choval se jak hurikán

můj život to byl velkej flám

a místo s láskou chodil domů

věčně nalitej.

Když smrt mi přijde naproti

já nedělám už drahoty

můj život ztratil smysl

a je dávno prohranej.

Kdo neudrží lásky chrám

ten zaviní si tohle sám

list černej v knize hříchů mám

už celej popsanej.

Den v černou tmu se proměnil

lásku svou jsem podcenil

ta odešla mi dávno pryč

a nenechala klíč.

Sám se motám v prázdnotě

jen utápím žal v samotě

hledám si pevnej bič na ten svůj

zatracenej chtíč.

Můj přítel je pan Smrtihlav

a říká, že je se mnou rád

a že má na svým kontě

mnoho lidí zabitejch.

Hrob kytkami je pokrytej

a náhrobek už vyrytej

tak ležím si tu v tichu

pěkně hlínou zakrytej.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky