Svobody plnej krám

16.03.2015

Nemám prachy nemám bejvák

teď je ze mě vážně bezďák

mám jen dluhy nemám fáro

narostlo mi dlouhý háro.

Moje dny jsou velkej flám

ještě zbyl mi fetu gram

co jsem neměl to už mám

svobody teď plnej krám

přijďte pod most já vám dám

svůj svobodnej autogram.

Nemám bundu zas je slejvák

píchám do žil levnej hérák

mám tu zbytky od neděle

a mrtvolu do postele.

Moje dny jsou velkej flám

ještě zbyl mi fetu gram

co jsem neměl to už mám

svobody dnes plnej krám

přijďte pod most já vám dám

svůj svobodnej autogram.

Nemám vztek a nic nebolí

cestuju si metropolí

volnej jsem už jako pták

co si lítá do oblak.

Moje dny jsou velkej flám

ještě zbyl mi fetu gram

co jsem neměl to už mám

svobody dnes plnej krám

přijďte pod most já vám dám

svůj svobodnej autogram.

Nemám strach a než tu chcípnu

dávku poslední si píchnu

přeju vám všem věčný blaho

vyjde vás to stejně draho.

Moje dny jsou velkej flám

ještě zbyl mi fetu gram

co jsem neměl to už mám

svobody dnes plnej krám

přijďte pod most já vám dám

svůj svobodnej autogram.

-ed-


© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky